cahaya bintang

bintang berkerdipan di angkasa raya, memagari bulan indah cahayanya, hanya sebutir menjadi idaman, namun siapakah dia insan pilihan...



aku terjaga tadi smapai sekarang tak dapat melelapkan mata...tak tau la mengapa tak boleh tido,amat membosankan....last2 aku ambik keputusan untuk mencoretkan sesuatu kat sini......dapat la jugak menghilangkan boring....nak bersembang2 tak de teman...kalau cakap sorg2 nnt org cakap giler lak....adoi la....

kadang2 terpikir juga mcm mana la org yang ada penyakit tak boleh tido bertahun2 tu hidup.....ye la tengah2 org lain lena dibuai mimpi yang indah2, tapi dia org tetap terjaga....semua tu kekuasaan ALLAH...hanya ALLAH yang tau ape yang terbaik buat semua hamba2nya....maha besar ALLAH .....ada hikmah di sebalik ape yang berlaku...

tah la...bersyukurlah kita yang di kurniakan nikmat.....setenang air yang mengalir....menyejukkan hati mendamaikan jiwa...

0 comments:

Post a Comment

Islamic Calendar

Islamic Clock

tentang diriku

My photo
cahaya bintang itulah namaku, dikurniakan ayah dan juga ibu,aku di asuh di didik setiap waktu,moga2 hidup ceria selalu.. diriku permata kelima dalam keluarga, ditemani kekanda dan juga adinda, setiap hari bertegur sapa, agar persaudaraan berkekalan hendaknya...

salju di danau rindu

dikau hadir dikala aku memerlukan seorang teman,
dikau membuatkan aku bahagia ketika aku hampir berputus asa, terima kasih teman terima kasih kawan..


Followers

jom chat


ShoutMix chat widget